شرکت بازرسی کیفیت واستاندارد ایران (ISQI) به طورمداوم رضایت مشتریان را از کیفیت اولیه و کیفیت دوام خودروها مورد بررسی قرار می دهد. ارزیابی رضایت مشتریان از کیفیت اولیه محصول در بازه سه ماه پس از تحویل خودرو به مشتریان انجام می گیرد و در مقابل تحقیق در خصوص رضایت مشتریان از دوام محصولات حدود ۱۵ ماه پس از تحویل خودرو به مشتریان صورت می­ گیرد. دراین گزارش به مقایسه نتایج رضایت مشتریان از کیفیت اولیه محصول و کیفیت دوام خودروهای ساخت داخل پرداخته شده است.

تعیین میزان دوام کیفیت خودروهای ساخت داخل-گنجی پخش

در این گزارش تعداد ۱۴۲۶۳ نفر از مشتریان مورد بررسی قرار گرفته اند. بازه زمانی مورد نظر زمستان ۹۵ و بهار ۹۶ است که مشتریانی که در این بازه خودروی خود را ه­اند، از منظر کیفیت اولیه و کیفیت دوام محصول ارزیابی شده اند. حدود ۹۰ درصد این افراد مرد و ۱۰ درصد را بانوان تشکیل می­دهند و در حدود ۴۸ درصد ایشان در بازه سنی ۳۱ تا ۴۵ سال قرار دارند. توزیع پاسخ دهندگان به تفکیک شرکت­ های تولید کننده خودرو در این تحقیق به صورت زیر است:

میزان کارکرد خودرو در بازه زمانی ۱۵ ماه پس از تحویل خودرو از عوامل تاثیرگذار بر افت کیفیت خودروها است از این روی ابتدا به بررسی رضایت مشتریان (اعداد رضایت مشتریان از سقف ۱۰۰۰ امتیاز محاسبه شده است) در دو شاخص فوق بر اساس میزان کارکرد خودرو (کیلومتر کارکرد) پرداخته شده است.

تعیین میزان دوام کیفیت خودروهای ساخت داخل-گنجی پخش

بعد از بررسی مشاهده گردید که رضایت مشتریان از کیفیت خودرو پس از حدود یک سال استفاده از عدد ۷۰۶ به ۶۸۱ در مقیاس ۱۰۰۰ امتیاز کاهش یافته است و ۳٫۷ درصد کاهش داشته است. همچنین با افزایش میزان مصرف پس از ۲۰ هزار کیلومتر میزان افت رضایت بیشتر می ­شود.


نچرال فرش خوشبو کننده لهستانی کیفیت ,مشتریان ,رضایت ,میزان ,دوام ,خودرو ,رضایت مشتریان ,خودروهای ساخت ,ساخت داخل ,کیفیت اولیه ,تعیین میزان ,دوام کیفیت خودروهای ,میزان کارکرد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

emohtava کنکوریست دختر زیبای خدا سایت خبری روستای تَولّا بانک دانلود مقاله و نرم افزار تی بی تی سایت فروشگاه خشکه وبلاگ کلاس دهم بکسل، لوازم یدکی خودرو ناین مدیا | NINE MEDIA گردش در لوازم خانگی